MY LOVE IS LIKE A RED RED ROSE

MY LOVE IS LIKE A RED RED ROSE

By Robert Burns

My love is like red red rose

That’s newly sprung in june

My love is like the melody

That’s sweetly played in tune

So far art thou, my bonnie lass

So deep in love am I

And I will love thee still, my deer

Till a’ the seas gang dry

Till a’ seas gang dry, my dear

And the rock melt wi’ the sun

And I will love thee still, my dear

While the sand’s o’ life shall run

And fare thee well, my only love

And fare thee well a while!

And I will come again my love

Tho’ it were ten thousand mile

Tinggalkan Balasan

